2012. október 27., szombat

PUDINGOS MUFFIN

.....már a héten elhatároztam hogy ismét muffint fogok készíteni....a pudingos változatra szavaztam és ITT találtam is egy receptet és pénteken mire a gyerkőceim hazaértek az iskolából pont ki is sült....picit változtattam a recepten....nálam a tej helyett natúr joghurt került a tésztába....és puncs ízű pudinggal készült....:):
Hozzávalók (12 db muffinhoz)
1 csomag puding (nálam puncsos)
2-2,5 dl tej
2 bögre liszt (egy bögre 2-2,5 dl)
1 bögre cukor
1 cs. vaníliás cukor
1 cs. sütőpor
1 kis pohár natúr joghurt
0,5 dl étolaj
1 tojás

...először a pudingot főztem meg kb 2 dl tejjel cukor nélkül....amíg az hűlt addig készítettem a tésztát és közben begyújtottam a sütőt 170 fokra.....egyik edénybe került a liszt, a sütőport....a másik edénybe a cukrokat a tojással és az étolajjal jól kikevertem....majd beleöntöttem a lisztes sütőporos keverékbe....és ekkor került bele a natúr joghurt és tovább kevertem....sűrű krémes állagú lesz....a muffin formát kibéleltem a papírokkal....majd először kb. negyed részig tettem bele a tésztából....majd erre került középre a kihűlt puding....majd ismét a tészta....szépen eltakarja a pudingot....a sütőben nekem 20 perc alatt készre sült....tűpróbával ellenőriztem....


..mehet a tetejére porcukor....nálam az most elmaradt...még a fényképezést langyosan megejtettem mielőtt a gyerekek hazaértek....mert egy szempillantás alatt elfogyott majdnem az összes muffin....:):)legközelebb a tésztába csempészek egy kis kakaóport....és másféle pudinggal is kipróbálom....:):)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése