2012. március 15., csütörtök

ALBERT KEKSZES SÜTI

...ez a süti a gyerekkoromat idézi...de azt hiszem ezzel nem csak én vagyok így....úgy gondoltam ez a hosszú hétvége remek alkalom hogy én is elkészítsem a gyerekeknek....biztos voltam a sikerben....a receptet SAVANYÚCUKOR BLOGJÁBAN találtam.... egyből dupla adag készült....mert tudtam ha sikere lesz akkor egy csomag kekszből kevés lesz...már tegnap este elkészítettem, mert egy napot állnia kell....az összeállítást én is alufólián végeztem....az egyik tekercset kókuszba forgattam....és ezután átgurítottam őket egy folpack-ra....és így tettem a hűtőbe....a gyerekek reggel már alig győzték kivárni hogy felvágjuk....én is gyorsan fényképeztem amíg még van mit....:):)

éles késsel kell ferdén szeletelni....nagyon szépen megpuhul a keksz és jól vágható....már el is felejtettem mennyire finom....a gyerekeknél is nagy siker volt....és tegnap kiderült hogy még a párom is szereti....:):)

4 megjegyzés:

  1. Mikor először láttam ilyet, törtem ám a fejem, hogy csinálták. De már ismerem a trükköt:-) Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  2. De szép!! Ez valóban az a fajta, ami eteti magát. További szép hétvégét! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm...már el is fogyott az utolsó morzsáig...:):)de azt hiszem ha kétszer ennyit készítettem volna az is elfogy...:):)szép hétvégét kívánok én is...:):)

    VálaszTörlés
  4. Anyukám szokta csinálni, nagyon szeretjük!!! :)

    VálaszTörlés