2011. október 2., vasárnap

KÓKUSZGOLYÓ

A tegnapi hókifli után még szükség volt valami kiegészítésre....ami gyors egyszerű könnyű....és persze amihez van itthon alapanyag....:):)
A kókuszgolyót mindenki másképp készíti....íme az én változatom....:):)

50 dkg darált keksz
30 dkg porcukor
20 dkg margarin
4 ek. kakaópor
1,5-2 dl kávé (lehet tej is aki nem szereti kávésan)
két evőkanál baracklekvár
rumaroma ízlés szerint
kókuszreszelék

Az összegyúrás után fél órára a hűtőbe tettem....:):) Aztán már csak a golyók megformálása és a kókuszba forgatás volt hátra....a kislányom aktív segítségével...:):)


A gyerekek már le is tesztelték már csak a fele van meg....:):)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekes, ugyanezt csináltam meg..megvariáltam 2-3 kanál baracklekvárt tettem én is bele, az eredeti receptbe meggyet ír :)

    VálaszTörlés
  2. Én kihagytam a meggyet mert a gyerekek nem szeretik...:):)

    VálaszTörlés