2011. október 1., szombat

HAVAS KIFLI:):)

A kislányom kérésére készült a hókifli...vagyis inkább havas kifli mert azt kérte tőlem hogy csak kicsit szórjuk meg porcukorral....:):)

A recept a NO SALTY oldaláról származik...ez az egyik kedvenc receptem oldalam:):)

Hozzávalók:
60 dkg liszt
20 dkg zsír én margarint használtam
1 tojás
1 dkg élesztő
2 dl tejföl
10 dkg cukor
 lekvár (én sütésálló szilva lekvárt használtam)

A hozzávalókat alaposan összegyúrjuk (én először a lisztet a cukrot az élesztőt és a margarint morzsoltam össze, utána került bele a tejföl és a tojás) lágy tésztát kapunk.
Fél centi vastagra nyújtjuk ki, és szaggatóval köröket szaggatunk, a tészták egyik szélére lekvárt teszünk majd félbehajtjuk a köröket és villával lenyomkodjuk a szélét.
Előmelegített sütőben pirosodásig (kb.20 perc) sütjük, forrón vaníliás porcukorba forgatjuk.
Hát nem lettek tökéletesek de már leteszteltük és nagyon finomak....azt hiszem legközelebb dupla adagot kell készítenem....:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése