2011. november 27., vasárnap

HÚSOS PITE

A névnapomra egy pitesütő formát kaptam ajándékba a kolléganőimtől....nagyon örültem neki és már el is kezdtem gondolkodni hogy milyen sütivel avassam fel....van egy nagyon jó meggyes pite receptem lementve....de nagyon szeretjük az almás pitét is.....de a párom megelőzött mikor a tegnapi vacsorához valami jó receptet keresett....meg is találta ITT ezt a húsos pite receptet....így ez lett a tegnapi vacsoránk és a pitesütő forma felavatása is.....a pitét a párom készítette el....szerencsére nálunk jó a munkamegosztás....ő inkább főzni szeret és tud is!!!!....én inkább sütni szeretek....hát az hogy tudok még túlzás....de igyekszem.....:):) és szerencsére az eddigi próbálkozásaim jól sikerültek....:):)

Nagyon fincsi lett....alig volt időm lefényképezni mert már mindenki várta hogy végre megkóstolhassuk....a gyerekeknek is ízlett....a maradványokat ették még ma reggelire is....:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése