2012. november 17., szombat

ALMÁS-FAHÉJAS MUFFIN

....ez a muffin még szerdán készült....a nagymamámtól kaptam almát a héten így gondoltam ha már így benne vagyok a muffin sütésben akkor készítek almás muffint...a receptet az internetről mentettem le de már nem tudom melyik oldalról....
Hozzávalók:

15 dkg margarin
15 dkg cukor
15 dkg liszt
2 tojás
2 tk. fahéj
1 tk. sütőpor
1 cs. vaníliás cukor
fél pohár joghurt nálam tejföl
vaníliaaroma
alma (nálam 6 db kis méretű alma lereszelve)

....a margarint a cukrot a vaníliás cukrot és a tojást összekevertem majd egy csepp vanília aromát adtam hozzá...utána hozzákevertem a fél pohár tejfölt....az almát meghámoztam és lereszeltem majd azt is hozzákevertem....egy másik tálba kimértem a lisztet a sütőport és a fahéjat majd összekevertem és hozzáadtam a másik tálban lévő keverékhez....közben a sütőt 180 fokra melegítettem a muffin formába beletettem a papírokat és a kész tésztát elosztottam a formába....ez a mennyiség 12 db-hoz elég....:):)majd kb 25 perc alatt megsütöttem tűpróbával ellenőriztem hogy átsült-e...:):)

...finom lett bár azt hiszem kicsit sok volt az alma....:):)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése