2013. május 21., kedd

FANTÁZIA SZELET

....ez a süti még a szülinapomra készült május 02-án....ez egy igazi ünnepi süti már régen kinéztem Receptek nem csak ínyenceknek című blogban....ebben a sütiben minden benne van ami finom....gesztenye, csoki, mascarpone, tejszínhab....:):)a receptet megtaláljátok a linkre kattintva.....

a süti mellett lévő tigris figurát a páromtól kaptam a "tortámra"....a süti nagyon finom de egyszerre csak egy kockát lehet megenni belőle....:):)
Kicsit lemaradtam a blogolással mostanában....de a sütik azért készülnek....a múlt héten például elkészítettem életem első ostoros kalácsát....ami nagyon jól sikerült és nem is volt időm lefényképezni....de majd legközelebb mert biztosan fogok még készíteni.....készült a nagy kedvenc a krémes tejbegríz szelet is.....:):)



1 megjegyzés: