2012. augusztus 4., szombat

CITROMOS ÁLOM

.....már régóta kacérkodtam ezzel a recepttel.....a kolléganőim közül az elmúlt hetekben már majdnem mindenki elkészítette.....így ezen a hétvégén én is ez mellett döntöttem.....a recept Andi konyhájából származik....a kislányom aktív segítségével valóban csak pár percig tartott összerakni....annyit változtattam rajta hogy csak 10 evőkanál cukrot tettem bele....viszont két vaníliás cukrot....

reggel korán készítettem el....mert a recept szerint egy napot állnia kell....de tudtam hogy a család úgysem bírja kivárni....így is lett a fiam már este öt óra felé kérdezgette hogy mikor lehet megkóstolni.....:):)


...az alsó sor piskóta még nem puhult meg tökéletesen.....de már így is nagyon finom szerintem....de meg kellett hogy állapítsam hogy kellett volna még az a két kanál cukor....és nem csak szerintem....de féltem tőle hogy túl édes lesz.....:):)azért biztosan el fog fogyni....:):)

...az összerakásnál maradt még egy kis krém így a kislányomnak külön készítettem mini citromos álmot.....amit ő díszített...:):)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése